Budowa masy mięśniowej – wybierz skuteczne suplementy diety!

Chcesz zbudować masę mięśniową, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Zależy Ci na dobrych efektach w krótkim czasie? Skorzystaj ze sprawdzonych suplementów diety!

Większe i mocniejsze mięsnie, a przy tym mniej tkanki tłuszczowej – jeśli chcesz, aby Twoja sylwetka była jeszcze bardziej muskularna, pamiętaj o tym, że dążenie do celu wymaga czasu.

Jednak poprzez wybranie odpowiednich suplementów budowa masy mięśniowej może być jeszcze bardziej efektywna!

Budowa masy mięśniowej – na czym to polega?

Żeby zbudować masę mięśniową, konieczne jest dokonanie zmian w metabolizmie organizmu, a dokładnie w reakcjach metabolicznych.

Reakcje metaboliczne dzieli się na dwie kategorie – anaboliczne, czyli wspierające budowę masy mięśniowej, a także kataboliczne, czyli zmniejszające masę mięśni. Kluczem dla zbudowania pokaźnej masy mięśniowej jest przewaga reakcji anabolicznych nad katabolicznymi.

Czym dokładnie są reakcje anaboliczne i jak można je wspierać? Pod tym pojęciem znajduje się gama reakcji, które z prostych komponentów pozwalają na stworzenie bardziej złożonych form. Aminokwasy zmieniają się w białka, te następnie w tkanki, a potem w mięsnie. Żeby do tego doszło, konieczne jest dostarczanie do organizmu odpowiedniej ilości kalorii, a także wsparcie reakcji przez hormony, w tym testosteron i hormon wzrostu.

Kluczowe zasady budowy masy mięśniowej:

  • nadwyżka energetyczna wynosząca około 10% dziennego zapotrzebowania energetycznego – energię dostarczamy ze zdrowych produktów
  • właściwa ilość białka w diecie – optymalny poziom to 1,62 g białka na 1 kg masy ciała na jeden dzień, białko można pozyskiwać z mięsa, nabiału, nasion roślin strączkowych, koktajli białkowych
  • odpowiedni trening – skupiony na największych grupach mięśniowych
  • wsparcie gospodarki hormonalnej – przez odpowiedni trening, a także specjalne suplementy diety
  • regeneracja organizmu – odpowiednia ilość snu, podczas którego dochodzi do regeneracji mięśni

Wobec tego, aby budowa masy mięśniowej przyniosła oczekiwane efekty, należy pamiętać o tym, że tylko synergiczne – wspólne działanie powyższych zasad pozwoli na uzyskanie świetnego przyrostu mięśni!

Jeśli szukasz dobrych suplementów diety na budowę masy mięśniowej, przygotowaliśmy cztery propozycje – Titanodrol, Nutrigo Lab Strength oraz Somatodrol. Co wybrać?

Titanodrol – podnieś poziom swojego testosteronu!

Szukasz dobrego suplementu diety, dzięki któremu budowa masy mięśniowej będzie jeszcze bardziej efektywna? Postaw na Titanodrol!

Titanodrol to suplement diety zawierający specjalną kombinację sprawdzonych substancji, które zwiększają wydajność treningów, wytrzymałość organizmu, a także podnoszą poziom testosteronu oraz hormonu wzrostu, które są tak ważne do budowy mięśni.

Suplement diety Titanodrol to:

  • zwiększony o 32% przyrost czystej masy mięśniowej
  • 67% więcej energii w trakcie treningu
  • podwyższony o 35% poziom testosteronu po 2 miesiącach kuracji

Doskonałe efekty stosowania suplementu diety Titanodrol to zasługa specjalnego składu, w którym znajdziemy kwas D-asparaginowy (DAA), beta-alaninę, L-argininę oraz buzdyganek naziemny. Wszystkie składniki suplementu są bezpieczne i można stosować go bez obaw.

Dodatkowe wsparcie w stosowaniu suplementu diety Titanodrol zapewnia Titan’s Rage – suplement diety idealny jako przedtreningówka. Stosuj je razem, by uzyskać jeszcze lepsze rezultaty. Jeśli Twoim celem jest budowa masy mięśniowej, wypróbuj Titanodrol!

Nutrigo Lab Strength – lepsza masa dzięki Nutrigo Lab Mass

Marka Nutrigo Lab ma w swojej ofercie szeroką gamę produktów przeznaczonych dla trenujących. To suplementy skoncentrowane na czterech aspektach – masie, regeneracji, rzeźbie oraz sile, które razem potrafią dać spektakularne efekty!

Nutrigo Lab Mass to suplement diety opracowany specjalnie z myślą o budowie masy mięśniowej. Ma formę mieszanki przeznaczonej do przygotowywania shake’ów o smaku czekoladowym albo waniliowym.

W suplemencie Nutrigo Lab Mass znajduje się szeroka gama składników, w tym duża ilość białka w postaci koncentratu, izolat Isolac® oraz hydrolizat Optipep®. Wsparciem są kreatyna, L-glutamina, BCAA oraz różne inne aminokwasy i komponenty.

Suplement diety Nutrigo Lab Mass to:

  • skuteczniejsza budowa masy mięśniowej
  • szybsza naprawa mięśni uszkodzonych podczas treningu
  • efektywniejsze spalanie tkanki tłuszczowej
  • zmniejszenie katabolizmu
  • uzupełninie zapasów glikogenu
  • szybkie wchłanianie

Stosowanie suplementu diety Nutrigo Lab Mass pozwala na uzyskanie świetnych efektów – dostarcza on do organizmu wszystko, co niezbędne, aby uzyskać dużą ilość beztłuszczowej masy mięśniowej.

Suplement Nutrigo Lab Mass należy przygotować przez zmieszanie go z mlekiem lub wodą. Należy stosować go po treningu albo między posiłkami. Wraz z Nutrigo Lab Mass Twoje treningi przyniosą jeszcze lepsze efekty!

Somatodrol – aktywator testosteronu dla trenujących

Suplement diety Somatodrol powstał po to, aby zwiększać w naturalny sposób poziom testosteronu oraz hormonu wzrostu w organizmie – bez konieczności stosowania sterydów dla jeszcze szybszych efektów.

Testosteron i hormon wzrostu są niezbędne do budowy masy mięśniowej i jeszcze szybszego spalania nagromadzonej tkanki tłuszczowej. Dzięki temu wymarzone rezultaty można uzyskać jeszcze lepiej!

Suplement diety Somatodrol to:

  • zwiększenie poziomu testosteronu nawet o 30%
  • poburzenie naturalnej produkcji hormonu wzrostu
  • eliminacja skurczów i nadmiernego napięcia mięśni
  • szybsza regeneracja po wysiłku fizycznym

Somatodrol zawiera specjalnie skomponowane składniki tworzące dwa wzajemnie uzupełniające się faktory: GRTH Factor i TST Factor, które wspierają budowę masy mięśniowej, a także Fat Reduction Matrix – faktor zmniejszający ilość tkanki tłuszczowej. W składzie znajdziemy między innymi beta-alaninę, kwas D-asparaginowy, argininę, cynk, pieprz kajeński, guaranę, witaminy B6 i B12, kofeinę.

Suplement diety Somatodrol należy stosować przed posiłkiem, popijając dużą ilością wody. Jego regularne stosowane pozwala na skrócenie o połowę czasu, w którym można zaobserwować efekty treningów. W 3 miesiące można uzyskać na nim od około 8 do nawet 14 kg czystej masy mięśniowej!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *